top of page

Тиждень національного виховання «Моя Україна вільна, я з нею пов’язую долю свою!»

З  метою формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації у  КЗ «Сновська гімназія» був запланований і проведений тиждень національного виховання «Моя Україна вільна, я з нею пов’язую долю свою!» з 20.11.2023 р.  по 26.11.2023 р.

      Протягом тижня класними керівниками проведені такі виховні заходи як: презентація «Жнива скорботи» (класний керівник Четверікова Марина,                      4 клас); перегляд відео «День гідності і свободи» (класний керівник Мося Наталія, 5 клас), інформаційна хвилинка «Тернистий шлях до свободи»  (класний керівник Щербина Тетяна, 6 клас), презентація «Голодний дух – День пам'яті жертв Голодомору» (класний керівник Логоша Ольга, 7 клас), година пам'яті «Моя Батьківщина – моя родина» (класний керівник Філон Олексій, 8 клас), онлайн-лекторій «90-ті роковини Голодомору (класний керівник Боркун Тетяна, 9 клас);

     Педагогом-організатором Козловою Мариною проведено онлайн:

-      перегляд відеоролика  «День Гідності і Свободи очима дітей» (21.11.2023 року);

-         загальношкільну хвилину мовчання, щодо вшанування пам’яті Героїв Небесної сотні  (21.11.2023 року);

-        перегляд відео «День Гідності і Свободи», яке допомогло учням краще зрозуміти, що таке гідність і що означає День Гідності і Свободи для кожного українця (22.11.2023 року);

-  акцію «Незабудки пам’яті» до Дня пам’яті жертв Голодомору (23.11.2023 року);

  • встановлення лампадки до меморіалу пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років (25.11.2023 року). 

 На будівлі закладу був приспущений державний прапор України з траурною стрічкою (25.11.2023 року).

  Учні та педагогічний колектив прийняли участь у:

  • флешмобі «Жовта стрічка» до Дня Гідності та Свободи (21.11.2023 року).

  • загальноукраїнській акції «Запали свічку пам'яті»  (25.11.2023 року  о 16.00).       


bottom of page